El cap de setmana del 29 de febrer i 1 de març l’esplai va marxar de cap de setmana. Aquest cop, a la Llar de Talamanca, al poble de Talamanca (Bages).

Un grupo de personas en una estación de tren

Descripción generada automáticamente

Vam quedar a les 10h a Vallcarca per anar totxs juntxs a buscar el tren fins a Terrassa. Allà vam estar jugant a un parc fins que va arribar l’hora d’agafar el bus que ens portava fins a la casa.

Un grupo de personas en un parque

Quan vam arribar vam conèixer als presentadorxs d’uns programes que algunxs ja coneixíem prou bé i ens volien convidar a participar en ells.

D’aquesta manera, vam passar tota la tarda de dissabte experimentant amb la cuina, la moda, la música i la dansa. La presentadora de moda ens va proporcionar tot el material necessari per deixar volar la nostra imaginació i confeccionar les peces de roba més modernes i divertides. Les de dansa i música ens van fer moure el cos al ritme de les cançons que més ens agradaven i no va faltar temps perquè nosaltres poguéssim preparar els nostres propis balls. Finalment, la presentadora de cuina ens va proposar crear uns menús espectaculars que més endavant provarem de fer.

Imagen que contiene edificio, exterior, piedra, frente

Descripción generada automáticamente
Grupo de personas posando para una foto

Imagen que contiene exterior, persona, parado, gente

Com que ens sobrava temps abans de sopar, i aprofitant els carrers del poble, vam decidir jugar a un dels nostres jocs preferits: el 3 navíos en el mar! Separats en tres grups, monitores incloses, ens vam amagar pels carrers del poble i vam tractar de fer molt de silenci per trobar als altres grups desprevinguts i guanyar!

Quan va arribar la nit, era l’hora de presentar les nostres actuacions a la resta de companys i companyes i la veritat és que ningú va defraudar. Una altra cosa no, però les nenes i els nens de l’esplai Sant Jordi tenen molt de talent!!!

Grupo de personas de pie

Descripción generada automáticamente
Imagen que contiene persona, edificio, mujer, gente

L’endemà al matí següent ens vam despertar, vam preparar motxilles i vam baixar a esmorzar. Després va aparèixer el presentador d’un programa de sort amb una ruleta amb milers d’activitats i ens va proposar participar. Nosaltres vam acceptar encantades i vam jugar per tot el poble fins a l’hora de dinar.

Personas en frente de un edificio

Descripción generada automáticamente
Imagen que contiene edificio, exterior, piedra, ladrillo

Imagen que contiene exterior, edificio, niño, nieve

Al migdia arribava el bus que ens havia de portar fins a Terrassa, però els que ja portem moltes excursions amb l’esplai sabem que tota excursió d’esplai no acaba bé fins que no perdem un bus. Així doncs, no es va quedar una altra que esperar unes horetes a un parc de la plaça del poble a què arribés el següent bus, però no us penseu que això ens va desanimar. Al contrari! Vam aprofitar aquest temps per fer un concurs: qui baixava amb estil pel tobogan!

Imagen que contiene exterior, persona, hombre, parado

Descripción generada automáticamente
Imagen que contiene exterior, niño, pequeño, joven

Imagen que contiene exterior, hombre, camino, caminando

I fins aquí, ara sí, l’excursió del segon trimestre. No serà l’última, d’això n’estem segurs, però mentre que la següent arriba, esperem que aquest post un alegri una estoneta el dia!!! Molts petons!

Un grupo de personas de pie

Descripción generada automáticamente
Grupo de personas en un auditorio

1 comentari

Inici d’any 2020! – Esplai Sant Jordi · 22 de març de 2020 a les 13:42

[…] Masses caps de setmana per Barcelona havíem passat, era ja hora d’una excursió de cap de setmana, aquesta vegada vam anar a la Casa de Colònies Llar Talamanca, al bell poble de Talamanca (prop de Terrassa). Per saber-ne més, llegiu l’entrada: Segona excursió de curs i primera del 2020! […]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.