El final del tercer trimestre sempre ve carregat de moltes activitats especials que ens fan despedir el curs de la manera més divertida! La primera d’elles és l’excursió de grup, on marxem només els Padawans i realitzem activitats ajustades a la nostra edat. Aquest cop vam anar a passar el cap de setmana a Sant Quirze de Safaja, a la comarca del Moianès.
Primer vam quedar a l’esplai, des d’on vam partir a buscar el bus que ens portaria fins al càmping l’Illa, al poble de Sant Quirze de Safaja. Un cop vam arribar ens vam posar a muntar les tendes, però com que mai ho haviem fet, ens van ajudar les nostres monitores.

A continuació vam dinar per agafar forces i després de descansar una estona vam anar a muntar en Kayak al riu que hi havia a la vora del càmping. L’aigua estava una mica freda, però va ser molt divertit!

Seguidament vam estar realitzant les activitats que les nostres monitores ens havien preparat fins a l’hora de sopar. Després vam marxar a dormir, haviem de descansar molt pel que ens esperava al dia següent!

Diumenge les monitores ens van despertar a les 8 del matí, no enteniem perquè ho feien tan d’hora, però vam esmorzar, fer les motxilles i recollir les tendes. A continuació ens van donar un mapa amb unes direccions i un llistat de proves i ens van dir que durant aquell dia hauriem de guiar nosaltres! I així vam iniciar una llarga caminata plena d’anècdotes i aventures que finalment ens portaria fins al Castell de Popa.

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.