El cap de setmana de l’11 i 12 de novembre per fi l’esplai va fer la seva primera excursió del curs. Tots teníem moltes ganes! El lloc escollit va ser l’alberg Torre Ametller, a Cabrera de Mar.

Durant el dissabte ens van venir a visitar unes científiques que formaven part de la companyia farmacèutica Piafarma. Estaven buscant a gent per contractar com a científics en pràctiques i van decidir que els infants del nostre esplai eren ideals per aquesta feina. El primer que van fer va ser posar a prova la nostra atenció amb diversos jocs molt divertits!

Després, van decidir que alguns érem més aptes per la feina administrativa i altres per la feina creativa, així doncs, mentre els més grans s’encarregaven de contrastar notícies relacionades amb el món de les farmacèutiques i la seva repercussió a escala mundial, els més petits van crear el seu propi virus, però ep que no tots els virus han de ser dolents! Ells van decidir crear virus com el de l’alegria, la pluja o el de fer créixer les plantes!!!

Després de sopar va passar una cosa molt estranya, una monitora s’havia començat a trobar malament i les científiques, molt nervioses, van decidir posar a tot l’esplai en quarantena fins que trobessin una cura per allò que ens passava, però ens volien cobrar molts diners… Que podíem fer?

L’endemà al matí, i després d’haver agafat moltes forces amb l’esmorzar, les monitores van tenir una idea, com que Piafarma ens volia cobrar molts diners per trobar una cura al que ens passava, seríem els mateixos nens i nenes els que la descobriríem i de pas, descobriríem al culpable! Un cop més ens vam separar, el grup de Padawans es va encarregar de, a partir d’una sèrie de proves, descobrir a la culpable; mentre que els Raikus i Putxis buscàvem els components ideals per crear la cura!

Finalment, i gràcies a l’esforç de tots i totes, vam aconseguir curar-nos i poder tornar a casa, però abans ens quedava una última sorpresa que havien preparat les monitores: aniríem a passar una agradable estona a la platja!

Després d’això ja estàvem prou cansats per tornar a casa, així que vam agafar el tren direcció Barcelona i, després d’un intens cap de setmana, vam marxar a descansar. Van ser uns dies perfectes!!! Només ens queda dir, VISCA L’ESPLAI SANT JORDI!

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.