Qui ens hauria dit a principi de curs que l’última missió de la Drim seria viatjar al País de Mai Més… L’objectiu? Trobar a la Wendy, a en Michael i a en John i fer-los tornar cap a casa abans que fos massa tard!!!

El viatge cap al País de Mai Més va ser curt, però mogut! Vam agafar un tren que ens portava fins a l’estació de Calella (nom en clau que rep el País de Mai Més). Allà la Drim ens havia preparat un mapa on hi havia indicada diverses places a les quals havíem d’anar i, finalment, la ubicació del campament on dormiríem.

Així doncs, vam anar seguint les indicacions i a cada parada vam conèixer a uns personatges molt especials: els indis, els pirates i els nens perduts!!! Tots ells ens van fer diverses proves per veure si estàvem preparats per enfrontar-nos a tots els perills i aventures que ens podíem trobar i, per sort, les vam passar amb èxit!

Quan vam arribar al campament vam dinar per agafar forces i vam començar a muntar les tendes. Després vam anar cap a la platja, on ens vam assabentar que la Wendy, en Michael i en John havien estat segrestats pels pirates! Llavors vam decidir fer una sèrie de jocs per preparar la nostra estratègia a l’hora de rescatar-los. I vam acabar tots ben arrebossats de sorra!!!

A la nit vam rebre notícies de l’amagatall dels pirates, però estava protegit per cocodrils! Vam haver de ser molt silenciosos per arribar fins on estaven la Wendy, en Michael i en John sense que ens veiessin! Però finalment ho vam aconseguir i els tres germans van poder tornar cap a casa!

A nosaltres ens van proposar de tornar amb ells, però vam decidir quedar-nos un dia més per gaudir una mica més d’aquest País tan divertit! Així que l’endemà al matí, després de despertar-nos i esmorzar, vam anar a banyar-nos a la piscina i, com si això no fos suficient, després també ens vam banyar a la platja!! Totes aquestes sorpreses ens van deixar molt cansats, així que vam iniciar el camí de tornada a casa.

Ha sigut un cap de setmana molt especial i ens ha servit per acomiadar el que ha estat sense dubte, un gran curs!!! Peter Pan ens ha acabat de fer entendre un dels aprenentatges més valuosos: Mai és massa tard per creure en les fades.

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.