Aquest passat 19-20 d’abril vam poder gaudir de la Troca Jove organitzada pel Mccec. Fent activitats, compartint amb altres esplais i fent tallers molt interesants.
Divertidíssimes colónies d’aquest any al Mas la Cadamont, envoltats de natura a la Garrotxa. Hem anat tots els grups junts de colónies i hem disfrutat d’uns dies allunyats de la ciutat.
0 comentaris