Hola a tots i totes!!

Estàvem desitjant que la web es fes per fi pública perquè els Padawans poguéssim explicar-vos la gran excursió de grup que vam fer farà ja un mes al Taga (2039 m), Ripollès.

El dissabte vam quedar ben d’hora a l’esplai per anar tots junts a buscar el tren que ens portaria cap a Ribes de Freser, on iniciaríem la nostra gran aventura! Durant el matí i una estona de la tarda, vam caminar 12,7 km fins al refugi de Sant Jordi, lloc on passaríem la nit. El camí se’ns va fer una mica lent i cansat però un cop vam arribar vam berenar i vam fer un seguit d’activitats en grup per escollir qui seria el president de Padawans durant el primer trimestre! Després tocava sopar i anar a dormir per recuperar forces.

L’endemà ens vam llevar molt d’hora, vam fer el sac i la motxilla, ens vam tapar amb tota la roba d’abric possible i vam sortir del refugi per esmorzar i posar-nos en camí cap al cim. S’ha de dir que el temps no era el més idoni, ja que hi havia boira i feia molt de fred, però no havíem vingut des de tan lluny per quedar-nos amb les ganes així que vam reunir forces i aquest esforç va tenir la seva recompensa quan la boira ens va donar una estona de treva i vam poder gaudir d’aquestes meravelloses vistes:

Quan per fi vam arribar al cim estàvem molt feliços d’haver-ho aconseguit i de poder fer-nos la foto que ho demostrés. A més, vam deixar un petit record i el fulard de l’esplai Sant Jordi ja forma part del cim del Taga!!

Finalment vam iniciar el descens i vam tornar caminant fins a l’estació, on ens esperava el tren que ens portaria un altre cop cap a Barcelona molt cansats!!

I fins aquí la nostra aventura al Taga! Esperem poder gaudir i explicar-vos a tots i a totes moltes més aventures que ens esperen aquest any.

Padawans.

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.